Prawie 80% klientów

dokonujących zakupu w danym sklepie odnajduje go przy pomocy Wyszukiwarki Google™.

Skuteczne

Pozycjonowanie

W uzyskaniu satysfakcjonujących wyników ze sprzedaży nie pomoże jedynie unikatowy, wysokiej jakości produkt.
Najważniejsza we współczesnym biznesie jest kampania marketingowa, w głównej mierze przeprowadzana w internetowym świecie.

To pierwsze miejsce, w którym potencjalny klient styka się z marką.

Jednak, żeby możliwe było zapoznanie się z ofertą, konieczna jest wysoka pozycja w wyszukiwarce. Osiąga się ją przy pomocy długofalowego procesu znanego jako pozycjonowanie stron. 

Pozycjonowanie lokalne

Niezależnie od tego, czy jesteś lekarzem, prawnikiem, fryzjerem, kosmetyczką, hydraulikiem, czy masz mały sklep z usługami albo jesteś artystą a może właśnie otwierasz własną restaurację - w każdym przypadku niezbędne będzie zaistnienie w Internecie jako lokalna firma.

Wysoka pozycja w wynikach lokalnych, dobre opinie oraz dobrze wykonana wizytówka Google Miejsca pomoże Twoim klientom dotrzeć do Twojej oferty. Klient może przejść prosto do Twojej strony internetowej bądź prosto z wizytówki zadzwonić.

97% konsumentów szuka lokalnych firm w internecie.

Wyniki naturalne

Pozycjonowanie naturalne to metody wpływające na pozycję Państwa strony w wyszukiwarce Google.

Płatność następuje tylko wtedy, gdy Państwa strona znajdzie się w pierwszej 10-tce wyników wyszukiwania.

W link do naszej strony firmowej może kliknąć dowolna ilość klientów a koszt pozostaje ten sam!

Co to są linki sponsorowane?

To reklamy które wyświetlają się obok wyników wyszukiwania, nad wynikami wyszukiwania oraz w sieciach reklamowych.

Link sponsorowany wyświetla się tylko wtedy, gdy potencjalny klient wpisze "słowa kluczowe" wybrane słowa związane z Twoją działalnością.
Reklama może być spersonalizowana.

Efekt natychmiastowy, reklama wyświetla się wyszukiwarce Google w kilkanaście minut po założeniu kampanii reklamowej. 
Płatność następuje tylko wtedy, gdy zainteresowana osoba kliknie w reklamę.



Statystyki

Zobaczysz wykresy statystyk, które pokazują wzrost lub spadek zainteresowania stroną.

Statystyki pokazują:

  • ilość wejść na stronę, rozbite na dni, miesiące, lata
  • słowa kluczowe
  • geolokalizację (z jakich miejscowości, krajów wchodzą na stronę klienci)
  • średni czas spędzony klienta na stronie
  • trendy
  • lojalność
  • źródła odwiedzin
  • pozycję słów kluczowych (pozycjonowanych)
  • oraz wiele innych przydatnych informacji


Jakie kroki należy podjąć, by być widocznym w internecie?

Najbardziej efektywnym sposobem na podwyższenie pozycji Twojej strony internetowej jest skorzystanie z oferty pozycjonowania, która spowoduje zwiększenie pozycji Twojej firmy w wynikach wyszukiwania i pomoże przyszłym klientom odnaleźć Twoją stronę internetową.

Twoja konkurencja nie śpi!

Pozycjonowanie to bardzo skomplikowany proces, który wymaga stałej aktualizacji strony internetowej oraz ciągłego działania w sieci. Działania rozpoczynają się od wyboru odpowiednich słów kluczowych, po których wpisaniu, Twoja strona WWW ma się wyświetlać wysoko w wynikach wyszukiwania.
Obecnie roboty wyszukiwarek mają już bardzo skomplikowany algorytm, który bada nie tylko ilość fraz, ale i użyteczność tekstu. Artykuły blogowe, opisy kategorii czy treści powinny być interesujące dla potencjalnych klientów. 

Zadbamy o ich wysoką jakość i czytelność.

Linkowania

Zewnętrzne i wewnętrzne - polegają na tworzeniu siatki z innymi podstronami znajdującymi się w obrębie naszej strony, a także poza jej granicami.

Optymalizacja strony internetowej

Ważnym czynnikiem wpływającym na pozycjonowanie stron internetowych jest optymalizacja witryny. Polega ona na takim doborze treści, grafik oraz kodu html, aby był on przyjazny dla użytkownika i czytelny dla robotów wyszukiwarek. W tym celu sprawdzimy adresy url,  a także ich konstrukcję. Powinna być prosta i łatwa do zapamiętania. Ponadto uzupełnimy wszystkie puste atrybuty alt obrazków i zdjęć na stronie, tak by boty mogły zidentyfikować, co się na nich znajduje. 

Optymalizacja grafik

Dzięki temu Twoja strona będzie szybciej się ładować, co spowoduje obniżenie współczynnika odrzuceń i zwiększy ilość osób wchodzących na witrynę.

Pamiętaj, że pozycjonowanie stron to ciągły proces

Dlatego działania, które raz przyniosły satysfakcjonujące efekty za kilka miesięcy - po zmianie algorytmu Google lub wyższej aktywności konkurencji - mogą zwyczajnie nie działać.